Glädje

Joy, 9 veckor
En del har hänt sedan sist. I veckan fick jag reda på att Diva och jag har kommit 3:a på årets lydnadsungdom klass 3-elit. Så glad att det fick avsluta Divas lydnadskarriär och på ett fint sätt med :) Bästa placeringen någon sin för oss, vi har kommit 8:a och 10:a de tidigare åren. Igår var det 11 veckor sedan Diva opererades och hon har inte haltat något på flera veckor. :) Nästa vecka ska motionen upp till 4 x 30 minuter och hon får börja trava nästa vecka också. Det känns som att det går åt rätt håll :D
Igår vart Joy 10 veckor gammal, hon har snart varit här i 2 veckor! Hon växer så det kankar och jag tycker mig se att hon blir större varje dag!! Snart kommer hon vara fullvuxen. *Snyft*
Idag har jag bokat stuga till Lydnads SM 2012 det ska bli så kul. Vi ska bo på samma camping som Joys uppfödare och Divas pappa och hans matte. Längtar så efter att få träffa alla, både gamla och nya vänner. Ska bli så kul att träffa några av Joys syskon och se likheter och olikheter. Å vi får inte glömma att vi har några riktigt duktiga ekipage att hejja fram.
Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad skönt att det går bra för Diva. Grattis till 3:e placeringen :)

2011-12-09 @ 14:18:45
URL: http://www.kennelblagul.blogspot.com
Postat av: Tina/Rosso

Härligt att Diva får börja trava nu och att det inte har varit några bakslag ännu.

Vi längtar oxå jättemycket. Bara några månader kvar ;))

2011-12-09 @ 15:28:45
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Vad härligt för Diva!!!

2011-12-09 @ 21:55:31
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0