GPS:n är inställd på Sala

Det känns lite overkligen såhär, väskan står packad vid sängkanten, köttbullarna är torkade, hundarna har fått varit iväg och motionssimmat, små saker har börjat packats in i bilen och lunchen för i morgon är färdig gjord. De mesta börjar falla på plats och i morgon vid 8-tiden åker vi nog neröver. Nerverna har inte börjat ge sig till känna ännu men det kommer väl sådär lagomt när vi ska ställa oss för att gå in på planen på lördagmorgon. Det känns även overkliget att det var ett år sedan vi var nere i Stockholm och lyckades knipa vårt andra U-SM silver i karriären, det är även 2 år sedan vi var uppe i Boden på vårt första mästerskap och min lille underbara hund gjorde en prestation som jag inte trodde var möjlig och även där blev det ett silver som luktade sååå mkt guld!    3:e året gillt kanske?

Just för stunden känner jag mig så glad, att ha en hund som gillar att träna, som är glad och har mycket (kanske lite för mycket engergi ibland ;)) engergi. Om jag bara kan få visa upp allt detta så struntar jag i alla poängen (nåväl, de har iaf inte lika stor betydelse).

Så här ser tidschemat ut för helgen:

Fredag:
Veterinärbesiktning 10-14

Invigning 15.00

Brukslydnad och handling på kvällen.

Lördag:
Klockan 8.00 på lördag har vi samling för samtliga lydandasklasser utom eliten. (Vi är 6 st i klass 3 just nu)

Agilityn, brukset och freestyle tävlar senare på eftermiddag.

Söndag:
Samling alla lydandsklasser 8.00.

Agility under eftermiddagen.

Prisutdelning ca 16.00.


U-SM 2009 i Boden.

Jag får passa på att önska er en trevlig helg runt om i landet =) Och lycka till till våra träningskamrater som ska tävla på olika håll i landet i helgen. Vi håller tummar och tår och hoppas på vinst och första pris =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

lycka till, vi håller tummar o tassar!!:)

2011-08-04 @ 21:54:27
URL: http://www.sofiegustafsson.se
Postat av: Pappsen

Lycka till nu dottern min. Håller hårt om tassar och klor <3

Vet att du kan <3

2011-08-04 @ 22:03:37
Postat av: Lisabet och Mirra

Tack så mycket! Lycka till du också =) men vi hinner ju i alla fall träffas imorgon på invigningen antar jag =)

2011-08-04 @ 22:15:02
URL: http://aussieactionsmirra.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja tank om jag bli labradorgalning nu under det har aret! Jag har ju faktiskt funderat pa en jaktlabbe som nasta hund ;)



Stort Lycka till pa SM! Vantar med spannning pa att fa hora om hur det gatt =D



Kram!

2011-08-05 @ 05:06:50
URL: http://storpudeln.blogg.se/
Postat av: Hanna

Lycka till!

2011-08-05 @ 12:46:32
URL: http://www.kennelblagul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0