Stressad duracel kanin

Man bör inte skriva blogginlägg den här tiden och framförallt inte då man är speedad av för mycket pluggande! Hur som helst. Här sitter jag nu, halvägs påväg i säng efter att hela dan har gått åt till att plugga vetenskapliga teorier och metoder -_- för på fredag har jag tenta mellan 8-13. På måndag börjar jag ett nytt moment i utbildningen och det är Hälsofrämjande arbete. Det ska verkligen bli kul =)

Min engelska kurs är slut från och med i söndags om jag inte har nämt det tidigare. Det ska verkligen bli skönt att enbart plugga på 100%,  och jag kan känna att jag inte behöver springa omkring som en skållad råtta hela tiden =)

Det har inte hänt så värst mycket denna vecka. Diva har vila efter att hon har varit hysterisk de senaste veckorna. Hon går att jämföra med en stressad duracel kanin :O  Jag har lagt lydnaden på hyllan ett tag för att se om hon lugnar ner sig lite och jag tror jag har märkt skillnad på henne faktiskt. Annars måste jag börja utreda vad som kan ligga bakom hennes beteende. I morgon är tanken att jag ska ut och apportera lite dummie med båda hundarna så framförallt Diva får göra något vettigt och bli iaf lite sansad. Ska kanske försöka mig på att lägga ett spår på lördag med.

Fick just reda på att jag ska avlägga det praktiska slutprovet på tävlingsledarutbildningen den 20 november. Spännande det ska bli =) Hoppas jag klarar det!

Tävlingskalenderna för nästa år har kommit så det blir väl till att börja titta när säsongsdebuten ska bli av. Det ska bli spännande och se vad nästa år har med sig förnågot och förhoppningsvis kommer det gå bättre än i år.

God natt =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt att du "bara" ska plugga 100% nu! Kanske Diva har känt av att du är stressad?? Hoppas att det löser sig med lite vila nu iaf!



Kramar Malin & Dima

2010-11-04 @ 09:40:05
URL: http://wdima.blogg.se/
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Ni kanske båda behöver ta igen er lite och bara slappa! =)

2010-11-04 @ 16:21:33
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0