You gotta love Germany!

Om någon lyckats undgå den stora nyheten att Tyskland och Lena med bidraget Satellite vann gårdagens Eurovision Song Contest vet ni det nu;) Jag kan inte påstå att bidragen jag lyssnade på var speceillt bra. Men jag fastnade fullkommligt för Tysklandsbidrag. Kort och gott rätt bidrag vann!

Kunde inte sova så bra i natt heller. Pluggade till 3 tror ja och sen så var ja klarvaken så runt halv 6 så somnade jag väl. 8.30 var det uppstigning för Diva och jag skulle som jag tidigare nämnt visa lydnad. Jag tränade ett pass med henne igår för att hon skulle vara beredd på de som komma skulle. Hon gick verkligen superfint igår och fixade fjärren mycket mycket bättre än på tävlingen och träningarna innan dess. Idag visade vi valpkursarna lydnadsklass 1 och det var inte så mycket begärt av Diva som tyckte de va ganska slappt. Sen så testade vi lite freestyle och så fick jag se hur rallylydnad går till.

Ska köra några fler pass till veckan med henne och se hur vida det blir anmälan till U-SM eller inte..


Detta är en bild som jag tog för några veckor sen då jag och mamma var ute och cyklade.


Inläggets citat: It's amazing how someone can break your heart, but you still love them with all the little pieces.    - Unknown

Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Rätt bidrag vann! Men trist att inte Sverie fick vara med så klart!

2010-06-01 @ 08:19:36
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: Hanna

Håller med, Tyskland var en värdig vinnare! Hur har träningen med Diva gått i veckan? På lördag ska jag tävla i Timrå, lust att vara kameraman? =)

2010-06-02 @ 19:34:22
URL: http://www.beardisar.se
Postat av: Malin

Själv har jag ingen aning om ifall det var rätt bidrag eller inte, då jag inte tittade... Men alla säger ju att det var rätt, så då är det nog så ;)



Superfin bild du har tagit!!



Vart ska ni bo under sm?



Kramar Malin & Dima

2010-06-02 @ 20:58:23
URL: http://wdima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0