Utställning

Idag har jag tillbringat min dag på utställning och nog blev jag lite sugen att ställa. Så efter det fick jag fnatt och tog fram sax och karda och fixade till hundnarna så de vart fina. Jag har även funderat ut 2 st utställningar att anmäla till. Ena är Golden Open Show i augusti och den andra är den stora internationella utställningen (Mittnorden utställningen), jag funderar på att ställa båda på Golden Open Show och enbart Diva till den internationella.

På tisdag är det dax för elitträningen igen och eftersom Diva vilar så tänkte jag nog ta med mig Tessie. Om en vecka ska Diva med på klubben för att visa lydnad för valparna på valpkursen. Så det blir nog ett pass med henne nästa lördag så får jag se glöden kommit tillbaka och om hon har vilat sig i form elr om det jag får överväga om det är värt att starta på U-SM.


Inläggets citat:

”It’s easier to see what we want… than to look for the truth.” Brooke Davis


Kommentarer
Postat av: Lisa

Om du ska anmäla till U-SM och vill ha sällskap med att dela stuga eller sånt får du gärna höra av dig. Jag är sugen på att åka dit, men jag åker inte gärna själv igen... :)



Kram

2010-05-23 @ 21:35:58
URL: http://nydalafavoriter.wordpress.com
Postat av: Hanna

Ja så ska det låta! Det värsta som kan hända är ju att hon åker ut på en 2a, men du kommer inte få höra att hon är för tjock iaf... =)

2010-05-23 @ 21:50:28
URL: http://www.beardisar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0