Happy friday!

Idag började dagen med tentaskrivning för att senare springa runt på stan för att fixa pokaler till klubben, samt spronsring till våra kommande tävlingar. Mat blev det oxå handlat innan jag begav mig hem igen. Tentan gick kändes faktikst bra och jag hoppas självklart på att jag ska slippa göra om den om en månad. Kursen som jag läser börjar nu lida mot sitt slut och jag har insett mer och mer att detta verkligen är något jag vill satsa på. Det får mig själv att vilja må bättre och motionera mera.

Jag har kännt mig otroligt glad hela veckan och denna dag är inget undantag. Har jobbat denna vecka så det har varit lite dåligt med inlägg här av den anledningen.  Hundträning har det inte blivit så mycket av denna veckan. Tisdagas var vi iväg en sväng och det gick bra. Jag tränade de moment som vi o:ade på tävlingen samt fjärren.

Ikväll kommer en kompis hit och gör mig sällskap vid middan (det blir tacos ;)) då pappa är i Göteborg, mamma jobbar och brorsan är på gymmet och tränar. I helgen ska jag bland annat åka och handla lite kläder, ska försöka få tag på en bikini och ett par shorts. Jag och Linnéa ska även försöka få tag på ett par skor till henne som hon ska ha på studenten och till balen.

Är det någon annan som vill dela med sig av sina planer för helgen?


Dagen citat: If you don't like something change it; if you can't change it, change the way you think about it.
-Johnny Deep

Kommentarer
Postat av: Linnea

hmm.. i helgen tänkte ja va med den där Cissi... =D=D!! Pepp pepp!

2010-05-07 @ 18:08:23
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Huga, tentaskrivning! Hoppas det gick bra!

2010-05-08 @ 19:27:07
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0