Officiellt

Jag tänkte inte skriva något inlägg idag, men jag såg att det har kommit ut med information om U-SM. För det första; det blir av, för det andra så blir det i Stockholm i år. Super kul. Åster står att se vilken klass som jag kommer starta i. Härligt att få ytterliggare ett mål att träna inför, vilket verkligen känns som om jag behöver nu. Bara att fortsätta nöta fjärren och fortsätta fila på de andra momenten i klass 3.

Diva njöt verkligen av massagen idag och har varit helt slut efter den och varje gång hon tittar upp från bia bädden så hänger ögonen långt ner och hon ser nästan ut som en boxer ;) Allting kändes bra på henne, vi ska bara ändra lite på simningen och låta henne simma kortare tid men i stremern för att hon ska bygga muskler på frambenen.

I morgon kommer jag nog skippa elitträningen då det enbart går att träna moment som hon redan kan ganska bra..

Jag kommer garanterat somna med ett leende på läpparna i kväll och i morgon ska jag försöka träna lite på ängen här utanför. Skaren är till och med så hård att jag kan gå på den, till och med springa på den. Hoppas kunna träna lite nu då jag vart sååå sugen;) I'm back on the road again.

Detta inläggets citat: "Do not look back and grieve over the past, for it is gone; and do not be troubled about the future, for it has not yet come. Live in the present, and make it so beautiful that it will be worth remembering." ~Lucas Scott från TV serien One Tree Hill

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag såg idag att de skulle anrodnga ett U-SM. Det vore himla skoj att vara med ett år till, men det lär ju knappast gå lika bra att kombinera olika grenar i år som det gjorde i Boden. Jag vill ju vara med i allt =)

2010-03-25 @ 22:25:13
URL: http://nydalafavoriter.wordpress.com
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Det är bra med mål! Nu börjar det rycka i min träningsnerv igen också! Snart, snart ska jag tärna blodpuddingen och ge mig ut på gräsmattan för att se vad som sitter kvar och vad som är bortglömt!

2010-03-26 @ 17:01:15
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0