Dilemma!

Idag har jag bakat kladdkaksmuffins och kolakakor:D Mums säger jag bara. Annars har jag njutit av de fina väder som vi har haft idag, -4 grader och stårlande sol utan ett moln på himlen:) Var ute med hundarna och Diva fick för sig att bajsa på ett skidspår så det vara minsan bara för mig att traska ut i skidspåret för att ta reda på de.. Annars hade skidåkarna haft brunvalla under skidorna och jag tror inte att de hade vare så uppskattat :P

Nå ja, nu till mitt dilemma. Jag har övervägt att starta 3:an ganska snart, elr ja närmare bestämt om lite mer än 1 månad. Så nu är jag i valet och kvalet om jag ska anmäla mig elr inte. Om inte redan förstått det så är jag vädligt noga med att momenten ska sitta innan jag tävlar. Nu börjar jag dock känna att vi har nått en nivå och skulle behöva kvitto på vad som verkligen sitter och vad som behöver tränas mer på. MEN det stora problemet är nu att jag inte vet om det är smart att starta elr inte. Om det är rättvist mot Diva eller om det är bättre att vänta med start tills i juni då nästa tävling som vi kan vara med på är. Jag vet att jag har några som tjatar på att jag ska starta och se hur det går, det är ju bara en tävling. Men jag vet inte hur jag ska göra. Någon som har någon vettig kommentar till detta om hur jag ska göra?

Jag vill iaf avsluta dagens inlägg med ett citat som jag har hittat. För att förstärka inlägget igår och vart jag vill komma med det så här har ni citat: When the world says, “Give up.” Hope whispers, “Try it one more time.” Fullkommligt älskar detta citat!

Hoppas alla får en bra helg. Kramar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0