Yrt värre!

Tog sovmorgon till 10 idag och sen har jag flängt runt som en dåre och försökt packa allt samtidigt. Skrev min packlist för ganska länge sen och ändå springen man runt som en yr höna då de väl är dax att börja packa =P Har jag städat och tvättat lite idag oxå. Hundarna har blivit simmade så de är nöjda och glada. Jag tränade Diva en sväng på förmiddan, idag vart det rutan och fjärren som vi tränade lite på. Rutan har verkligen blivit mycket bättre bara sen i vintras, hon springer med fin fart in vilket hon verkligen inte har gjort tidigare. Sen tränade vi lite fjärr och det funkade ganska bra idag. Måste fortsätta jobba med den för att den ska bli acceptabelt till nästa tävling.

I princip allt är färdig packat för min och Divas del. Bara de sista som ska packas i morgon.. Om någon skulle ha råkat missa så kommer vi hem på söndag.


En väldigt trött Diva som sover så skönt på sin sovplats.


Inläggets citat: 

Someday I'll fly, someday I'll soar, someday I'll be so much more, because I'm bigger than my body gives me credit for. - Demi Lovato


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha nu en toppentrevlig resa! Gissar att du kommer komma hem med väskan full med motivation =)

2010-06-18 @ 14:17:45
URL: http://www.beardisar.se
Postat av: Tina/Rosso

Hej på er

Hoppas resan hem gick bra.

Tusen tack för en trevlig helg tillsammans.

Är alltid lika roligt att ses.



Nu är det er tur Cissi och Diva. Håller tummarna stenhårt för att det blir ett usm för er iår.

Och blir det det så kör så det ryker, åk och ha skoj du och Diva. Sedan kan det gå hur bra som helst, ja hur bra som helst....



Kram

2010-06-21 @ 07:28:51
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Hoppas ni hade kul på resan!

2010-06-21 @ 10:07:49
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0