Veckoavslutning

Då har vi avslutat vecka 4 nu med.. Gu vad tiden går fort. Jag tyckte att det nyss var så att jag skrev sammanfattning för vecka 3 :S Idag har jag och brorsan spelat guitar hero och sen har jag bara latat mig och kollat runt lite på olika kurser. Får se vad de blir.

Vecka 3:
Denna vecka har jag och Diva jobbat mycket med vittringen och det har verkligen gått framåt. Hon tar rätt pinne och letar på ett bra sätt utan att stressa. Sen så har jag oxå börjat plocka bort pinnar så det är färre och färre tills det är rätt antal.

Fjärren går frammåt den med. Dock inte lika mycket frammåt som vittringen, men de kommer väl lossna snart i fjärren med.

Kon har jag tränat lite denna vecka med. Det har gått bra och hon tycker att leken är rolig.. Observera att jag kallar det lek, eftersom vi inte har de som ett moment än och jag ställer inte heller nått krav på henne.

Jag hade tänkt träna ett ordentligt pass idag men eftersom det visade sig att det var -20 grader ute idag så skippade vi det. Ska dock försöka komma igen med tränandet till veckan och hoppas att jag är frisk..

Ha en bra söndagkväll.. Elr ja natt blire ju nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0