Uppdaterat

Nu har jag äntligen uppdaterat sidan om mig så där får ni gärna gå in och läsa nu. Jag ska även inom en snar framtid uppdatera om hundarna med.

Idag har jag tränat lite djur.. Diva fick träna lite kon idag. Det gick ganska bra och framför allt så tyckte hon att det var kul. Sedan gick vi in och tränade lite vittring och de gick även bättre idag. Hon har blive så duktig och tog rätt pinne alla gångerna. De börjar ta sig med andra ord. Tänk vad hon kan när väl matte förklarar så hon förstår.
Fjärren utökade jag idag så vi gjorde 3 förflyttningar innan hon fick godis och det gick bra. Hon har även fått snygg förflyttning från stå till sitt nu. Så skönt att det börjar fungera.

I morgon skulle det bli varmare än idag (-20) så förhoppningsvis så kan jag och Diva träna lite hårdare. Jag skulle gärna träna några pass innan det blir träning för Linda till helgen.

Vill bara tillägga att Timrå IK vann idag mot Linköping och de var sååå skönt med en 3 poängare.

Kort blogg inlägg idag. Sick tur ni har;) 

Kommentarer
Postat av: Malin

Färjestad vann oxå!!! Jag var där och tittade :D

Trist när det är så kallt :(

2010-01-31 @ 11:50:28
URL: http://wdima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0