Lite av varje

Gårdagen/natten var bra:) Yrseln försvann och jag hade superkul med Linda och gänget. Jag lovade att jag skulle lägga upp några bilder från kvällen så de får bli 2 på raketer som jag knäppte. Tänkte skona er från mina egonbilder;)





Dagen har tillbringats med hundpromenad och så hade jag tänkt träna Diva efter den. Men jag började med att köra en dirrigeringsapportering men hon var alldeles galen. Hon morrade på konorna och var ut på ängen som ett skott och sprang/simmade/hoppade som ett rådjur. Bara konstatera att det bara skulle bli fel om jag tränade något idag. Så nya tag imorgon och förhoppninvis bättre lycka då.

Sedan har jag pluggat lite och nu ska jag ta och beställa några filmer. Bara å börja räkan ner nu... 11 dagar kvar på engelskakursen nu:)

Tittade lite på SM sidan nyss, å vad jag längtar dit. Borde fokusera på annat men kan inte låta bli att längt vädligt mycket tills dess!


Kommentarer
Postat av: Anna&Trion

Javisst blir hon stor? ;)ser ut som en liten giraff med dessa långa ben, haha!



Häftiga bilder på raketerna!

Hoppas ni får ett kanon-år nu!



Kram

2010-01-01 @ 20:19:32
URL: http://ludde.cybersite.se
Postat av: EmbLeM

Snygga bilder :)

2010-01-02 @ 15:59:07
URL: http://emblems.blogg.se/
Postat av: Tina/Rosso

Go fortsättning, och hoppas på ett härligt hundår 2010.

Visst ska det bli roligt när det är dags för sm igen. Då får vi ju åter träffas ska bli så skoj.



Kram Tina

2010-01-02 @ 17:47:56
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0