Kallt

Idag har graderna åter igen krypigt ner mot 20 graders sträcket. Vilket betydde att träningen med elitgruppen vart inställd.  Dagen börjades klockan 10.40 :D Efter att jag hade sovit 14 timmar!!! Sååå utvilad och glad då jag vaknade:)

Sedan har jag gjort klart talet, och insåg att jag måst ha ett annar program att spela in det i :S Så det är bara att göra om. Men sånt är livet.

Sedan har hundarn fått sin efterlängtade promenad med och sedan lite fjärr-träning inne. Det tar sig verkligen med förflyttningar, nu har vi mest problem förlyttningarna från stå till sitt och från stå till ligg.

Efter det så har jag varit och simmat med Linnea. Det blev 40 längder idag, så nu sitter jag i soffan och har nyss ätit mig en apelsin. Just nu mår jag verkligen bra:D

Å vilket givande inlägg, haha.

Men jag får avsluta med en fråga: Vad ska ni bloggläsare göra i helgen?

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ska rida, dansa ut julen & Träna hund :o)Vad ska du göra själv?

2010-01-14 @ 21:48:21
URL: http://wdima.blogg.se/
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Sura över kylan. Nejdå, jag ska spela Super Mario, förhoppningsvis kunna gå en längre skogspromenad med hundarna (om det inte fortsätter att vara så kallt), läsa bok, sova.



Vad kul det såg ut att åka skidor!!! Kanske ska gräva fram mina längdskidor!

2010-01-15 @ 09:05:25
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0