En snabbis;)

Jag tänkte ta lite kort om går dagens träning och om dagen upplägg;)

Igår var jag på klubben och tränade med Sara med Tosse och Lena med Isa.

Jag och Diva böjrade med vittringen. Det gick förvånansvärt bra, hon nosade omkring lite efter godisen först och sen tog hon rätt pinne. Sedan vart det matte fel;) Jag testade en gång till och var överlycklig att hon lyckades ta pinnen första gången, så tänkte detta händer igen. Men icke, hon åt upp godiset och senare började hon plocka pinnar :S Enbart MITT fel där. Men då vet jag iaf att hon har något kvar sen vi tränade vittringen då hon var liten, väldigt skönt:D

Sedan gick vi vidare med Fria följet. OJ OJ OJ vad jag är nöjd.  Hon gick superfint tycker jag, en miss då hon hamnade på fel sida om mig. Men annars, sakta marchen gick kalas, språng marchen gick över förväntan. Vänstersvängarna har vi fått till SKIT snyggt :D Oj vad ska jag säga med? Helt preseterade helt enkelt nästan på topp:D

Rutan gick vi tillbaka till kortare avstånd. Det fungerade gensat mycket bättre, tränade med läggade in rutan igår och det fungerade bra.

Sen apporteringsdirrigeringen fungerade utmärkt bortsett från  mitt ögonmått :P Men föstår höger och vänster bra nu, det är bara att fortsätta jobba med större avstånd, och lite annat små fix som fart, gripande osv.

Fjärren fick jag lite hjälp av Sara för att se hur hon flyttar sig, det gick ganska bra. Måste dock träna på att få ut avståndet till henne, nu står vi nos-mot-nos. Men de kommer iom att hon blir säkrare på förflyttningarn.

Idag då, vi har -13 grader och det är stårlande sol:D Så när mamma kommer hem vid 2 ska vi ta oss en promis på isen. Jag ska åka skridor och hundarna får springa lös.

Egentligen ska jag skriva uppsats nu, men det går inte så bra. Kan man få skrivkramp i hjärnan? Isf har jag fått det. Jag förstår inte att dte ska vara så svårt.  Om jag skulle skynda mig att skriva färdigt den så skulle jag ha en massa ledig tid. Men gör jag det? Nä! Så nu är det nog dax för en skärpning i lådan. Om jag ska få göra nått annat än plugga i helgen;)

Oj vilket långt inlägg:P But now back to the essay;) Have a nice day:)

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Skoj :D

2010-01-13 @ 11:27:05
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0