Bloggberoende?

När det börjar kännas länge sen jag sist uppdaterade och det visar sig att det var i tisdags kväll behöver man då söka hjälp för bloggberoende?

Blogginlägget kanske får handla om beroenden idag... Hmm, jag är beroende av; datorn måste jag nog tyvärr säga, telefonen (fast inte lika mycket längre), lyspyl (håller på att sluta med det nu..), bloggen uppernbarligen, musik som alla andra i min ålder, och sist men inte minst hundarna:D

Skulle ju iofs kunna sluta med dessa saker, utan större abstinensbesvär ( vilket kanske inte tyder på någo större beroende utan snarare vanor?)  men då de finns runt om kring en, så då används det jämt. Men tänkt ändå om man skulle flytta från all teknologi och bara leva enkelt och helt tyst utan vare sig bildar, telefoner och allt annat som stör. Gu VA SKÖNT de skulle vara..

Vad är ni bloggläsare beroende av? Vilket hemskt ord föresten: beroende.

Jag gjorde föresten en upptäckt igår då jag var ute med hundarna. Då det är kallt så drar dom lixom ihop tassarna så utan dom går på blir mindre yta att gå på.. Jag kanske är väligt sen med att komma på det, men hur som helst så såg jag det igår:)

Detta var egentligen inte vad jag hade tänkt skiva i inlägget.. Iofs är det kanske mer intressant än att läsa om mitt liv :P

Ha de gött:)

Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Böcker!!!! Datorn! Photoshop! Bloggen! Mobilen! Hundkurser! Lösviktsgodis =)

2010-01-07 @ 16:57:21
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: EmbLeM

Silikonspray har jag hört att vissa använder på tassarna på sina hundar mot kyla, vet däremot inte hur det funkar :P men har hört om det :P

2010-01-08 @ 11:10:34
URL: http://emblems.blogg.se/
Postat av: Jessica

Datorn och mobilen är jag nog mest beroende av... Annars, hundar, godis, KAMERAN osv :P

2010-01-08 @ 16:28:59
URL: http://storpudeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0