Blogbreak

Börjar med att berätta lite om veckan. Måndags kväll så var jag på första dansträningen. Denna termin är det streetdance/hiphop som står på schemat. Det var sååå super kul:D  I tisdags var vi och tränade. Det gick inte lika bra som i måndags tyvärr men alla dagar kan inte vara super dagar..

I onsdags reda jag Gauti och tog in honom för skoning då emma jobbade. Senare på dan så fick jag ont i halsen och 4 timmar senare så hade jag feber och ont i huvet med.

Torsdan består av hemma dag och film. Feber och rösten ville defentivt inte de jag ville:S Jag har inte mått så dåligt som jag gjorde den dan i hela mitt liv tror jag. Det brände av smärta i hela kroppen trots värktabletter.. Inte trevligt!

Fredag och simningsdag för hundarna. Tack och lov så kunde mamma ta hundarna och simma med dom. Jag orkade knappt resa mig ur sängen större delen av dan.

Dagen idag har bestått av en massa tittade på tv.. Under mina 3 dar som sjuk har jag sett 24 avsnitt (Säsong 6)av One Tree Hill vilket betyder ca 16 timmar. Läges rapporten idag är ganska hög feber, hosta, ont i halsen och snorig.. Var ut med hundarna efter middan en sväng, hua va de va jobbigt..

Hoppas dock kunna vara piggare i morgon. Måste ut och träna åtminstone Diva lite. Jag kommer antagligen strunta  hur jag mår och träna henne ändå.. Men för mitt bästa bör jag nog vara  lite piggare;)

Jo och nu söker jag jobb.. Så just för tillfället så är jag arbetslös. Jag hoppade av en av kurserna som jag sökt pga diverse anledningar. Men nu hoppas jag få tag på ett jobb... Får se vad som händer;)

Där av blogbreak som har vare sen i måndags. Jag hoppas dock kunna vara piggare och skriva mer till veckan.
Jag hoppas alla som läser min blogg mår bättre än mig.. Kramar på er där ute i bloggvärlden!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Krya på dig kramar från oss!

2010-01-24 @ 20:25:57
URL: http://storpudeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0