Update

I morse då jag vaknade var temperaturen nere på -28 grader *ryser*. Hundarna fryser, jag fryser och helst av allt vill vi bara vara inne och gotta oss. Men promenad tog vi iaf, en kort då de hade blive så "varmt" som -21 ute. Kalla tassar, fingrar och frusna ansikten var resultatet av dagens promenad.

Idag har jag kära bloggarvänner uppdaterat delen om mina hundar. Så gå in där och läs vad jag har skrivit om dem:)

Jag tänkte även lägga in lite gamla bilder som inte riktigt fick utrymme i bloggen om hundarna.


 Tessie och jag efter en lyckad tävling.


Divas berömda tuppkamm, när hon bytte päls så blev det en tjusig tuppkamm av de hela:)


Dagen då Diva kom hem till oss. Fortfarande väldigt liten och med gosig päls som man kunde stoppa ner näsan i och känna den goda doften av en valp.

I morgon ska jag och Diva träna (förhoppningsvis) om det inte är för kallt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Fy så kallt!! Det är nästan lika kallt här, jag har tröttnat rejält på det här nu. Vill ha gröna gräsmattor nu!!

Roligt att läsa på hundarnas sida. Jag skrattade gott när jag läste om Tessies retriever race i soffan :-D

2010-02-24 @ 23:31:17
URL: http://wdima.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kanonfint väder idag, men jag kan inte komma på träningen för jag måste jobba (och sura lite över sveriges förlust i morse!) ;(

2010-02-25 @ 09:31:24
URL: http://www.beardisar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0