Saker ni inte vet

Var in på Ingelas blogg och såg att hon hade blive utmaning att skriva 7 saker om sig själv. Jag tänkte att det kunde vara kul:) Precis som Ingela så får de som vill och känner sig manad får ta sig an denna utmaning. 
Så, här har vi nu de 7 sakerna som jag avslöjar;)

1. Jag spelade klarinett för lärare i 8 år och gjorde soloframträdanden under den tiden, mest i kyrkor och vid andra musik tillställningar. Nu spelar jag mest för skojskull då jag har tid över.

2. Jag har velat lära mig spela gitarr sedan jag gick i årskurs 3.

3. Jag avskyr ärtor och burksmajs.

4. Jag älskar att sjung och gör de mest hela tiden.

5. Jag har aldrig försovit mig då jag ska upp till skolan under alla mina år i skolan.

6. Jag har testat på de flesta idrotter; innebandy, gymnastik, dans (bugg, streetlatino, streetdance/hiphop), handboll, judo, simning, ponnytrav, längdskidor, bågskytte, slalom, snowboard, kälkhockey (det roligaste jag har varit med om), arobic, och hundträning så klart, det finns säkert fler som jag glömt.

7. Jag är livrädd att jag ska dö genom att drunkna. Varje gång jag åker på en hög bro är jag rädd att den ska gå sönder och att jag ska hamna i vattnet. Att tillägga är att jag måste åka över en sån bro varje gång jag ska lämna ön om jag bor på, vilket borde ha gjort att jag vant mig vid det. Men nej!

Det var allt!
Ska försöka ladda upp bilder i morgon på promenaden igår.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Yey! hata burkmajs!!!

2010-02-12 @ 23:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0