OS och hästbajs

Igår fick vi både ett OSguld och OSbrons i längdskidor. Så härligt att se att dessa svenska skidåkare nu kan mäta sig med värdseliten.. Att dessutom Norrmännen fick ge sig och missa plasering gör mig lite extra glad:P

Har nu fått hämtat min dator igen, hel och fin med nytt tangetbord. I fredags var jag och handlade Microsoft office 2007 till den så jag kan använda word igen. Jag passade även på att köpa ett sånt hands free (magbälte som man kan sätta fast hundkopplet i då man springer elr åker skidor) så jag och Diva ska börjar springa:)

Idag har jag och Diva varit och kollat på storhäst hoppning.. Diva tyckte till en början att det var vädligt intressant att titta på hästarna som hoppade över stora hinder. Men efter ett tag så övergick hon i att titta på pupliken och lukta på divserse goda dofter som fanns i ridhuset. Men hon skötte sig bra för de mesta, blev väldigt glad över att få komma ut på prakeringen som det fanns en massa hästbajs på och skulle så klart äta allt som fanns... Vilket gjorde att vi hade dragkamp vid varje liten bajs =/ Efter nästan 4 timmar i ridhuset så var både jag och Diva ganska nöjd och trött.

Resten av dagen ska tillbringas framför tv under en filt och i morgon blir det uppstigning 05.45 för hockey:) Ska även översätta mitt CV till engelska i morgon då jag ska söka jobb;) Hoppas hoppas att jag får det jobbbet..

Ha en bra dag allesammans:)
Kramar Cissi och Diva


Kommentarer
Postat av: Tina/Rosso

Håller verkligen tummarna hårt hårt för att du får jobbet.

Ja hästbajs det är helt okey som lunch om man är hund.

Visst är svenskarna duktiga i OS. Så roligt att följa.

Kram till er alla från Tina och Rosso

2010-02-21 @ 17:36:02
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se
Postat av: Malin

Tack! Ja vi får se hur det går.



Jag håller tummarna för att du får jobbet!



Härhemma ska vi oxå gå upp och se på hockeymatchen, iaf jag & Linus:)

Ha det gott!!

2010-02-21 @ 23:07:52
URL: http://wdima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0