Burr

Även denna dag har minusgraderna krypit ner under 20 graders sträcket, närmare bestämt ända ner till -24.. BURR! Å vad stod på schemat idag då? Jo ridning. Jag tog på mig pappas jacka, pappas fleeströja, mammas skoterstövlar, dubbla underställa och tjockvantar så klart. Detta resluterade i bara lite frusna tår som gjorde ont senare då jag kom hem och tog en dusch. Ni vet när man är stelfrusen om tårna och börjar spola varmvatten på dom så värker/isar det i tårna. Detta gjorde det så klart. Men större delen av ridturen var helt okej, inte så värst kallt om andra delar av kroppen och ingen blåst :)

Senare begav jag mig av till Nolia mässan för att kanske få några nya idéer om vad jag vill göra med mitt liv. Så nu har listan blivit ännu längre. Jag tänkte skriva upp vad jag just för tillfället är inne på, detta kan så klart ändras ganska snabbt. Så här har vi dom: Idrottsvetenskaps programmet i Östersund eller Växjö, danslinjen på folkhögskola (1 år), sjukgymmast, mentaltränare, och Sports coaching i Göteborg, sen har jag en kurs i psykologi (med inriktning mot idrott, livsstil och hälsa) som oxå är intressant. Det är en massa intressant program och det är mindre än 1 månad tills ansökningen börjar . Så en hel del att fundera på.

Kvällen ska spenderas på brukshundklubben på tävlingsledarutbildningen :)

På lördag är det återigen dax för träning för Linda och vi hoppas att det blir lite varmare tills dess.

Ha de så bra:)

Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Du måste ha magiska skor och vantar! Var hittar man sådana? =)

2010-02-24 @ 19:09:44
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0