Lycka

Igår var det officiellt den bästa dagen på väldigt länge. Jag lyckades göra en massa bra saker igår. Fixade 2 sponsorer till våra tävlingar på klubben, skickade ut en massa mail och frågade om någon ville hjälpa till på dessa tävlingar, la in ekipagen i datorn och fixade pm till dessa, tränade Diva (vilket gick super bra), red en svänga med Linnéa, dansade och var på Qi-terapi. Kort sagt, dagen var vädligt bra igår:) Jag belönade mig även med en magnumglass (classic) då jag var klar på Qi-terapin. Solen lyste så härligt och det var verkligen super härligt väder:D

Så till den viktiga delen:P Jag har extra jobb *HAPPY face*, till på köpet så fick jag jobba idag och ska in och jobba i morgon. Det är ett städjobb jag har fått och har jobbat mellan 7-16 idag (blir samma tid i morgon), känns verkligen skönt att ha fått ett jobb så jag kan få inte lite pengar iaf. Får förhoppningsvis jobba lite mer senare och kanske lite i sommar med:D Det är pappa som har hjälpt mig att få de så TACK pappa :) Ända skavankerna efter dagens arbete är några skavsår av byxorna på mina höftben. Får komma ihåg att sätta plåster på dom i morgon;)

Som sagt i morgon jobb och sen så på torsdag så har jag tenta i Contemporary Britain och Contemporary America. Hoppas jag klarar det...

Nu måste jag återgå till pluggandet innan NCIS börjar. Ha de gött!


Inläggets citat:
"Det finns blott en väg till lycka, och det är att upphöra med att bekymra sig över förhållanden som det inte står i vår makt att förändra." av Epiktetos

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till jobbet!! Visst är det gött att ha ngt att göra + att få in lite mera pengar på kontot!



Stort lycka till på helgens tävling!! Vi håller alla tummar och tår! Själv ska jag jobba hela helgen lång...



Kramar Malin & Dima

2010-04-28 @ 14:46:24
URL: http://wdima.blogg.se/
Postat av: Marika, Nellie & speja

Tack för de fina orden!!



Låter som en toppen dag och kul att träningen går bra!

Lycka till på tävlingen!!



Kram på er....

2010-04-28 @ 20:37:23
URL: http://nellierosso.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0