Lite om mig

Nu gott folk har jag dumpat min hemsida för att blogga istället. Denna blogg kommer alltså handla om mig, Diva och diverse andra roligheter. Jag hoppas även kunna lägga ut lite fler bilder här än jag gjort på min hemsida.

De som kommer läsa denna blogg vet antagligen en massa om mig redan, men till er som är nya tänkte jag skriva lite:

Jag heter alltså Cissi, jag har 2 golden retiever en som heter Diva och en som heter Tessie.Diva är min nuvarande tävlingshund och vi tävlar framförallt lydnad.
På fritiden så tränar jag oftast hundarna, rider, är med kompisar, läser böcket eller ser på filmer. Med andra ord är jag ganska normal.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, mer bilder vill vi se :D

2009-12-15 @ 16:26:22
URL: http://storpudeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0