Dagen efter

Ångrar jag mig? Nix!
Borde jag ha gjort något annorlunda? Nix!
Ska det upprepas? Det hoppas jag!
Men hur det kommer gå får framtiden utvisa.
Nu funderar ni nog vad jag har gjort?
Det så ju så klart bloggen jag pratar om.

Så för er som läser denna blogg för hundträningen kommer nog blit lite besviken över det hela. Jag kommer skiva lite om hur jag har det i övrigt med, ni som läser den för det övriga kan jag göra lite besviken genom att stoppa in lite hundinlägg.. Men jag hoppas vi kan kompromissa!

Dagen har bjudit på snö, nästan 2 dm skulle jag tro. Vilket betyder mindre lortiga hundar och en betydligt gladare matte:D

Igår fick jag hämta min nya Arrack jacka, en röd vart det, med en massa fickor. Så fin:D

Dagen har verkligen inte varit givande från hundögon sett. Promenad med mamma medans jag låg och läste en uschig engelska bok :S Sedan var det meningen att jag och Diva skulle till klubben och träna i kväll men hon kändes en aning yrsig igår då vi tränade, så hon får vila tills på torsdag.

Hmm, vad jag har gjort mer idag? Jo, jag har skickat in en anmälan till två fristående kurser i Idrottsvetenskap som börjar till våren. Jag tror det kan bli bra, ser fram emot det.

Kommentarer
Postat av: Tina/Rosso

Hej på er

Här var det ändrat, jättefint och viss kan vi kompromissa.

Kram Tina/Rosso

2009-12-15 @ 19:12:31
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Och bloggen öppnades snällt på första klicket =)

2009-12-15 @ 20:12:55
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: Malin

Hej! Jag håller med blogg var bättre, kul att kunna lägga in lite bilder till det man skriver oxå!

Ha det gott!

2009-12-15 @ 23:36:33
URL: http://wdima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0